Kanali za komunikaciju sa korisnicima

Budite u toku, bilo gde, bilo kada

Budite stalno informisani o statusu opreme i napretku radova na održavanju

img_Customer_communication_02_Content_block-950x540

Vršite nadzor opreme u realnom vremenu

Pratite informacije o stanju vaših liftova, eskalatora i automatskih vrata u realnom vremenu.

img_Customer_communication_03_Content_block-950x540

Pratite naš rad

Pregledajte prošli, tekući i predstojeći rad na održavnju i povezane troškove.

img_Customer_communication_04_Content_block-950x540

Potražite pomoć kad vam je potrebna

Kontaktirajte stručnjaka korisničkog servisa brzo i jednostavno kad god vam je potrebno.

KONE Online

Informacije o održavanju u realnom vremenu u vašim rukama

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

Svi podaci o vašem održavanju na jednom mestu

KONE Online portal pruža vama i vašem timu stalni pristup podacima o performansama, održavanju, kvarovima i popravkama za svu vašu opremu.

Takođe možete pregledati ugovore o održavanju i napraviti izveštaje o radu na održavanju i troškovima kako bi olakšali planiranje i predviđanje budžeta.

img_Customer_communication_06_Content_block-950x540

Jasan pregled prošlosti, sadašnjosti ii budućnosti

Na KONE Online portalu možete pregledati ranije podatke o dostupnosti opreme, performansama i troškovima popravki, kao i koliko smo brzo odgovorili na vaše zahteve za servisom. Možete lako da proverite podatke o pozivima i drugom radu na održavanju kako biste ostali u toku sa onim što se trenutno dešava.

Pored trenutnih aktivnosti, možete videti prethodne dugoročne performanse opreme i podatke o troškovima koji će pomoći pri budućem planiranju i predviđanju budžeta.

Zatražite pristup danas

KONE Online je dostupan za sve klijente koji imaju održavanje kod kompanije KONE

KONE Mobile

Ažuriranja u realnom vremenu dok ste u pokretu

img_Customer_communication_07_Content_block-950x540

Budite u toku

Sa aplikacijom KONE Mobile možete koristiti pametni telefon da budete obavešteni u vezi svega što se dešava sa vašom opremom – uključujući KONE 24/7 Povezanu opremu. Možete izabrati da dobijate obaveštenja o statusu opreme, rasporedima održavanja i napretku bilo kog posla na održavanju koji obavljamo za vas.

Preuzmite aplikaciju da počnete.

img_Customer_communication_08_Content_block-950x540

Sveobuhvatni podaci o održavanju u vašem džepu

KONE Mobile vam pomaže da pratite napredak zadataka u održavanju, počevši od zahteva za registracijom, pa sve do završetka, uz obaveštenja o statusu na vašem telefonu. Imate jasnu sliku o tome šta se dešava sa svom vašom opremom, uključujući rad na održavanju koji je u toku i da li vaša oprema radi ili ne.

Vrlo brzo i jednostavno možete da pošaljete zahtev za servisom, kao i da u KONE Centru za brigu o korisnicima kontaktirate stručnjaka za servis.

Sa KONE Mobile možete da poboljšate planiranje i određivanje budžeta uz pomoć detaljnih izveštaja o istoriji održavanja opreme i popravkama, uključujući podatke o obavljenom poslu i troškovima.

Kanali za komunikaciju sa korisnicima

Kontaktirajte nas

Recite nam više o tome kako Vam možemo pomoći koristeći formular dole. Neko iz našeg tima će Vas što je pre moguće kontaktirati.

Sample form






+381







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance services|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Imajte na umu da ćemo prilikom podnošenja ovog obrasca prikupljati vaše lične podatke. Više informacija o obradi ličnih podataka potražite u našoj Izjavi o privatnosti.

Kolačići

Kolačiće koristimo za optimizaciju funkcionalnosti veb stranice i za pružanje najboljeg mogućeg iskustva tokom pregledavanja naše veb stranice. Ako ste dobro sa ovim i prihvatate sve kolačiće, samo kliknite na dugme 'Prihvati'. Takođe možete pregledati.