Vršite nadzor opreme u realnom vremenu
Pratite informacije o stanju vaših liftova, eskalatora i automatskih vrata u realnom vremenu.
Budite stalno informisani o statusu opreme i napretku radova na održavanju
Pratite informacije o stanju vaših liftova, eskalatora i automatskih vrata u realnom vremenu.
Pregledajte prošli, tekući i predstojeći rad na održavnju i povezane troškove.
Kontaktirajte stručnjaka korisničkog servisa brzo i jednostavno kad god vam je potrebno.
Informacije o održavanju u realnom vremenu u vašim rukama
KONE Online portal pruža vama i vašem timu stalni pristup podacima o performansama, održavanju, kvarovima i popravkama za svu vašu opremu.
Takođe možete pregledati ugovore o održavanju i napraviti izveštaje o radu na održavanju i troškovima kako bi olakšali planiranje i predviđanje budžeta.
Na KONE Online portalu možete pregledati ranije podatke o dostupnosti opreme, performansama i troškovima popravki, kao i koliko smo brzo odgovorili na vaše zahteve za servisom. Možete lako da proverite podatke o pozivima i drugom radu na održavanju kako biste ostali u toku sa onim što se trenutno dešava.
Pored trenutnih aktivnosti, možete videti prethodne dugoročne performanse opreme i podatke o troškovima koji će pomoći pri budućem planiranju i predviđanju budžeta.
KONE Online je dostupan za sve klijente koji imaju održavanje kod kompanije KONE
Ažuriranja u realnom vremenu dok ste u pokretu
Sa aplikacijom KONE Mobile možete koristiti pametni telefon da budete obavešteni u vezi svega što se dešava sa vašom opremom – uključujući KONE 24/7 Povezanu opremu. Možete izabrati da dobijate obaveštenja o statusu opreme, rasporedima održavanja i napretku bilo kog posla na održavanju koji obavljamo za vas.
Preuzmite aplikaciju da počnete.
KONE Mobile vam pomaže da pratite napredak zadataka u održavanju, počevši od zahteva za registracijom, pa sve do završetka, uz obaveštenja o statusu na vašem telefonu. Imate jasnu sliku o tome šta se dešava sa svom vašom opremom, uključujući rad na održavanju koji je u toku i da li vaša oprema radi ili ne.
Vrlo brzo i jednostavno možete da pošaljete zahtev za servisom, kao i da u KONE Centru za brigu o korisnicima kontaktirate stručnjaka za servis.
Sa KONE Mobile možete da poboljšate planiranje i određivanje budžeta uz pomoć detaljnih izveštaja o istoriji održavanja opreme i popravkama, uključujući podatke o obavljenom poslu i troškovima.
Recite nam više o tome kako Vam možemo pomoći koristeći formular dole. Neko iz našeg tima će Vas što je pre moguće kontaktirati.