Opšta pitanja
Za opšta pitanja molimo pozovite KONE uslužni centar na 09 998 88555.
Na raspolaganju smo vam svakog radnog dana između 08:00 i 17:30.
Kako možemo da vam pomognemo?
Za opšta pitanja molimo pozovite KONE uslužni centar na 09 998 88555.
Na raspolaganju smo vam svakog radnog dana između 08:00 i 17:30.
Da prijavite potreban servis ili hitan slučaj kao što je zaglavljenje pozovite 09 998 8877 (rezervni: 09 998 88666).
Za zahteve koji nisu hitni možete takođe pisati na email@kone.com
Ispod su neki korisni odgovori na česta pitanja o održavanju opreme i kako da se informišete o tekućim i predstojećim radovima na održavanju.
Naš KONE Online portal i aplikacija KONE Mobile vama i vašem timu stalno pružaju podatke o performansama, održavanju, kvarovima i popravkama na vašoj opremi.
Možete proveriti status vaše opreme putem KONE Online i KONE Mobile. Ako je oprema pokrivena KONE 24/7 Povezanim uslugama moći ćete da vidite da li smo već počeli da radimo na rešavanju problema. Možete podneti zahtev za servisom ili prijaviti incident pozivom ili direktno putem KONE Online ili KONE Mobile.
KONE Online ili KONE Mobile će vam pokazati sve predstojeće i prošle posete održavanja za svu opremu koju održavamo za vas.
Sa KONE 24/7 Povezanim uslugama možemo bolje da predviđamo, održavamo i preduzimamo korake pre nego što se nešto pokvari.
Kontaktirajte lokalnog KONE predstavnika da saznate više
Informacije o održavanju u realnom vremenu u vašim rukama
KONE Online putem portala koji je lak za korišćenje, pruža vama i vašem timu stalan pristup podacima o performansama, održavanju, kvarovima i popravkama za svu vašu opremu.
Sa KONE Mobile aplikacijom bićete u toku sa svim što se dešava sa vašom opremom bilo gde, bilo kada. Možete izabrati da na telefon primate obaveštenja o statusu opreme, rasporedima održavanja i napretku bilo koje vrste održavanja koje obavljamo za vas.
Recite nam više o tome kako Vam možemo pomoći koristeći formular dole. Neko iz našeg tima će Vas što je pre moguće kontaktirati.